.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محصولي: يقينا حافظ آراي تك تك مردم خواهيم بود

وزير جديد كشور گفت: ظرفيت‌ها را فارغ از دسته‌بندي‌ها به كار خواهيم بست تا انتخاباتي با حضور حداكثري مردم داشته باشيم.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا- صادق محصولي در مراسم معارفه‌اش به عنوان وزير كشور ضمن گرامي ‌داشت هفته بسيج اظهار كرد: امروز به رسم امانتداري مسووليت سنگيني را بر عهده خواهم گرفت. لازم مي‌دانم با استعانت از ارواح پرفتوح و ملكوتي شهدا آرزوم كنم تا خداوند ما را در انجام اين مسووليت به فضل و كرم خود تاييد فرمايند.

وي با اشاره به اين‌كه " اينجانب به طور مختصر و مفيد طي گزارشي برنامه‌هايم را اعلام كردم و در اين مجال كوتاه ضرورتي به تكرار مجدد آن نمي‌بينم" در عين حال خاطرنشان كرد: اما عواملي موجب افزايش كارآمدي است كه بايد به آن‌ها توجه كرد؛ مهرورزي و عدالت‌گستري بايد در خانواده وزارت كشور مورد توجه قرار گيرد و با توجه به نيازهاي همكاران در صف و ستاد به همه آن‌ها پرداخت و زمينه‌ رشد در مراتب شغلي را براي عزيزان ايجاد كرد.

وي افزود: تعامل قوي با بخش‌هاي مختلف از جمله داخل و خارج دولت به خصوص مجلس از عواملي است كه مي‌تواند باعث افزايش كارآمدي شود. از آن‌جا كه استانداران به تعبيري روساي جمهور دولت ما در مناطق هستند، انتظار اين است كه با حفظ عزت و تعامل سازنده در مناطق مختلف كشور عمل شود.

وزير كشور استفاده از ابزار و لوازم متناسب از جمله توسعه كاركردهاي متنوع دولت الكترونيك را از ديگر عوامل لازم براي افزايش كارآمدي دانست و گفت: بايد شكوفايي را به مردم كشور خود نشان دهيم؛ استانداران بايد محور فعاليت‌هاي عمراني و توليدي پروژه‌هاي ملي باشند و آن‌ها را پيگيري و مديريت كنند.

وي با بيان اين‌كه " مهم‌ترين سطح كارآمدي، حاكميت اخلاق در حوزه‌ فردي و حاكميت عدالت‌گستري در سطح اجتماعي است" تاكيد كرد: لازم مي‌دانيم در فرصت باقي مانده با تمام توان وارد عرصه‌ خدمت‌رساني شويم و زمينه را براي دريافت پيشنهادات همه باز مي‌گذاريم، همه ما مسووليم و در اين كشور مديون انقلاب هستيم و هيچ يك از ما ديني به گردن انقلاب ندارد. هرچه داريم از اين انقلاب داريم. اميد است در پايان اين امانت را با صداقت و پربارتر از گذشته به اهلش بسپاريم.

محصولي با اشاره به اين‌كه " خانواده وزارت كشور در برگيرنده تفاوت‌ها و سلايق مختلف است و اين در جاي خود نيكوست" خاطرنشان كرد: ظرفيت‌ها را فارغ از دسته‌بندي‌ها به كار خواهيم بست تا انتخاباتي با حضور حداكثري مردم داشته باشيم و نتيجه آن قطعا باعث قدرتمند شدن نظام جمهوري اسلامي ايران خواهد بود. ما يقينا حافظ آراي تك تك مردم خواهيم بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.